MIN DAG

Hejsaaan bloggen!

Hann aldrig blogga igår, men min dag såg ut så här,
först var vi tjejer ute och hade kult, sen fick jag helt plötsligt värk i magen, men sen gick det över ! :D
iallafall, sen träffa vi typ alla i centrum, miranda fyllde år & blev äggad, hahaha, grattis i efterskott min apa!
Men lite senare gick jag & amanda hem till hennes mormor, vi sov över där, och vi hade det riktigt kult, vi köpte skiit mycket med godis & chips & allt annat, O så snacka vi med sahand, sen skypa vi med renata,
Haha, riktigt kult var det, vi tog också massor med bilder, kommer inte och lägga upp exat alla, eftersom vi ba tog några random bilder,
jag orkade inte göra sån collage på bilderna, så dom kommer se lite failde ut, alltså effekten & storlken ,
men skitsamma, det får väl duga,






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0