BITCH PLEASE?

Hejsan!
Jag tänkte ju sitta hemma o stretcha o de, men istället så kom renata och plinga på mig och tvingade mig ut,
ville egentligen vara hemma idag, men hon gjorde då så jag ändra mig haha.
Var också ute med resten av tjejerna, vi satt ute och pratade om massor.
Just nu sitter jag och äter risifruttii, den har blivit min nya bästis, imon ska mamma köpa flera risifruttin heheh,
me love risifrutii, typ det godaste jag vet!

NÅGOT JAG RIKTIGT STÖR MIG PÅ!
jag stör mig riktigt på folk som står och snear, helt seriös, det stör mig verkligen mycket,
ifall man har något och säga kan man väl komma o säga det face2face eller?
asså det stör mig så jävligt mycket att folk kan ens stå och snea sen snacka bakom ryggen,
ingen vet min andra sida, just saying, får verkligen flipp ifall folk ba snear från ingenstans,
och jag vet, ifall min andra sida öppnas blir jag verkligen till en bitch.
detta kanske ba kom helt plötsligt, men var tvungen och skriva ut det..


NANANA FUCK YA ALL BITCHES'!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0