JUSTINS BOK

HEJSAN!

Det blev inget inlägg igår eftersom jag storstäda med mami, vi ska strax renovera huset.
Så vi ska köpa in massa nya möbler, o så ska vi måla tapeterna i mitt rum, vill ha rosa med zebra ränder lite så,
hehe. Aja idag var skoldagen helt okej, vi hade håltimma så jag, nivin , amanda drog hem till gabbe, sem gick
vi och åt i pizzerian!

Sen kl 14.20 hade jag tandläkare, nivin & amanda följde med mig, o jag var sjukt stressad på vägen ditt, jag var ganska sen, men tandläkaren var ganska snäll. hihihi, dom sa att jag snart kommmer få tandställning, yees!
Iallafall när vi var hos gabbe fick jag justins bok, ihihhi, (om hans historia) är verkligen jätteeglaaad!
Fick oxå massa afficher,

Anyywaayysa, snart drar jag mig till nivin, ska ta och äta musli, måste äta nyttigt (enligt tandläkaren)
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0