YOLO: YOU ONLY LIVE ONCE

Hej på er!
Då har dagens spendrats med mina tjejer, först var jag och tog jättefina sommar bilder med sonja & jag älskar bilderna hihi, senare gick jag ut med tjejerna hade det faktiskt jättekult. Imon har tjejerna i min skola någon match, så imon ska jag gå och kolla på även om jag inte får HAHAHA, men ah, kommer dra ditt med gabriella o dem ganska tidigt också. Jag var precis hos miranda, o jag och Kleopatra facerapa henne HAHAHAHA, det var faktiskt ganska kul och sen när jag skulle hem tog hon min sko o slängde upp den på tvättstugans tak.. fick ner den tillslut men jag sprang hem utan skor HAHAHA, askungen jaoo.

AAHAHA, Nu väntar man på justin biebers nya musikvideo BOYFRIEND! ååå vad jag längtar tills den kommer, det kommer upp nog vid 01.00 tiden o så, men de klart den kommer upp på min blogg, hhaha. Prata med mamma nyss om justin biebers konser OCH JAAG FIIICK GÅÅÅÅ DET ÄR HELT BESTÄMT, åker ditt med världens bästa kusinvitamin eftersom hon också vill träffa honom, jag skiter i ifall det blir på en skoldag JAG SKA DITT.
HAHA, jaja nu ska man ta min pollenallergi tablett och bli drogad igen... HAHAHAHAHHA.
C'YAAAAAA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0