YEAH, I'M SMILING, BUT YOU'RE NOT THE REASON ANYMORE.



Hej på er!

Vet att uppdateringen börjar bli seg men jag har verkligen fullt upp, har massa läxor & prov o de, så jag måste verkligen plugga, men ska inte komma med massa ursäkter nu, haha, iallfall idag har skoldagen varit ganska kort, vi hade inga lektioner utan vi spelade brändboll sen hade vi bamba o sen samling. Efter det drog jag till stan med amanda & nivin, först gick vi med nivin för o (nopra) sina ögonbryn sen drog vi oss mot stan och träffade aamel och några tjejer, vi hade jättekult, har inte skrattat så mycket på länge länge hahha, senare köpte jag en jätte fiin tröja som är från gina. efter allting drog vi hem till nivin och lärde oss om våran religon, och jag lärde mig jätte mycket! Men nu ska jag plugga inför proven jag har imon, bjuder på lite bilder vi tog idag, btw jag lägger upp tröjan på Lil wayne & shortsen imon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0