I KEEP ON THINKING THINGS WILL NEVER CHANGE



Hej på er!

Har inte bloggat på länge, har varit upptagen med massor, men nu sitter jag & ayah och har huset för oss själva, eftersom mamma är på fest, så då sitter man med godis o chiips. Iallfall idag var det karneval i hammarkullen, det var fulllt med folk över alllt, vi tappade bort varandra hela tiden men det var jättekuult, dom dansade jätteefiinnt också! Jag blevv typ solbränd på ryggen, det syns jätte myckeet,, men aja det var jätte mycket saker jag ville haaa, men imon åker jag & ayah tillsammans och ska köpa lite hehe.

I fredags var vi i H-bryggan man alla 7:or, det var jätteekuult, skulle egentligen inte bada, men gjorde det ändå, hehehe vi hade deet jättekuult, bjuder på några bilder vi tog, (bilderna är tagna från denisa)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0