SWAG WON'T HELP IN THE FUTURE

Hejsan!
Då har man varit ute och njutit av den sköna solen, asså älskar vädret, men vill bara inte bli brunare, vilket jag redan blivit, men inte så mycket haha, men aja, har varit ute med tjejerna och sen började de bli kalt så jag gick hem. Igentligen skulle vi till fotbollsträningen, men ingen typ gick, asså det var verkligen asvarmt men jag ska börja sköta mig och gå på träningarna för att jag hörde att vi skulle åka till BARCELONA! hihihihi såå glaad jag bleev, hehehe, så jag kommer börja gå på träningarna, och jag har väl inte sagt något om cheerleder, men vi var tvunga och vänta tills vi får svar från dem, för vi kan inte bara komma in så där, så vi väntar bara på svar sen är det bara och börja där!

Idag efterskolan gick jag till sonja , hon skulle klippa shorts till mig, ÅÅÅÅ GUUUUD såå fiiinnntt hon gjorde, asså det var verkligen jättefiiiiiin!!!! älskar deem, ska ta bild på dem imon så jag lägger upp och visar hur grymm sonjaaa är hihihi!
aja ska o göra någonting dåååee,
PUSSPUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0