RACK RACK CITY BITCH!

Hej på er!
Då börjar man med att skoldagen har gått hur bra som helst, vi hade bara 2 lektioner,, hahha soft, fast vi var tvunga och springa slingran, och jag har fortfarande ont i halsen så jag sprang inte. Vid 12 tiden slutade vi, sen drog vi tjejer till AG kuppen, ALLA VAR TVÄR GRYMMA, SPECIELLT ÄNGLAGÅRDS KILLAR, deras målvakt var hur bra som helst, sen spelade tjejerna i vårt lag där, tvär grymma var dom, till sist blev det bråk, men allt löste sig efter när polisen kom. OCH DET VAR JÄTTEEEEE SNYGGAA KILLAR, PLUS NÅGRA AV DOM KOM FRÅN SAMMA LAND SOOM JAAG! HIHIHI!, men dom var faktiskt jätte snygga, en av dom satt bervid oss, daaaaaamn! Iallfall vi hade jättekult, vi satt typ nära han som pratar i micken, och brevid honom satt Tobias sanna, hehe, sen har vi dumma miranda mes oss, hon ba HEEEJJ TOBIAS, sen han ba hej, sen efter sa hon, OMGOMG EN KÄNDIS SA HEJ TILL MIG OMGOMG, HAHAAHAHAHA asså jag dog, sen spanar hon in på gammlingar, HAHAHAHA. älskar dig miranda!
Det var faktiskt jättekuult.

Iallfall ayah o lamija kom precis till mig, så jag ska dra ut nu med mina gurls, sen ska jag hem till underbara miranda.
C'YAAAAAAAAAAAAAAAAA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0