LIVET ÄR INTE KORT , DET ÄR DET LÄNGSTA DU KOMMER VARA MED OM .



Hej på er!
Sen uppdatering menmen.. Idag var jag på DM fotbolls match, tjejerna kämpade jättebra, men dom förlora, men det var ändå riktigt bra kämpat! Efter matchen drog jag och Gabriella till mc i stan, vi hade det jättekult på vägen hem sen var man ute en stund med henne o tog massa bilder och pratade om saker. (bilderna kommer senare)

Kom precis hem, var ute med tjejerna och hade kult som vanligt förutom att jag bråka seriöst med en kille, han tar min mobil från ingestans sen säger han din mammas fitta, ursäkta för språket, sa samma sak till honom efter han sa det till mig, och jag är verkligen inte den som säger sånt! aja skiter i det han är bara mobbad!
Iallfall nuuu kollar man på "Mean girls" där Lindesey Lohan är med, ska taa och äta är jätteee hungrig hahahaha!
C'YAA!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0