I'M SORRY IF YOU DON'T LIKE ME, I'M SORRY IF YOU THINK I SUCK, BUT MOST OF ALL I DON'T GIVE A FUCK!




Godmorgon!

Förlåt för att jag aldrig uppdaterarde igår, först drog jag till dansen, sen efter dansen stack jag till mina kusiner som jag inte träffat på länge, och vi hade jättekult, dom visade massa danser till mig, och så gjorde dom spagat hahaaha, ialfall kom hem ganska sen igår men sen messa dana mig o sa ifall jag kan vara med henne så jag gick då med henne, sen gick vi hem till albina & almira, först satt alla i trädgården sen gick resten in , sen var det bara jag, nour o almira, sen fick jag höra dom beatboxa AHAHAHA, och så åt vi jordgubbar, vi hade det jätteroligt!

Iallfall idag blir det ingen dans, vet inte riktigt varför menmen, idag går jag nog ut med tjejerna, eftersom det kommer bli soligt idag, nästan 20 grader hahaha. ÅÅÅÅ, gissa vad, jag hade världens bästa dröm, jag pussades med zayn malik, omg hihihi det var så verklig, asså det kändes typ på riktigt,, fan vet jag, pussa honom hela tiden HAHAHAH, hehe Aja nu sitter man och lyssnar på Take Care, asså jag älskar låten bah för mycket!
hehe, aja ska ta och äta min frukost.
CIAOOOOOOOO!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0