I'M BACK!

Hejsaan!
Det var verkligen längesen jag blogga, men jag har varit upptagen med massor. Men nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera så mycket jag kan! Dom senaste dagarna har jag umgåts med vänner och pluggat som fan!, fick jättebra reslutat på matte provet vi fick idag, fick 17/20 och jag är verkligen inte så smart på matte därför blev jag jätte glad, jag vet att provet var lätt men jag är fortfarande jätteglad!

Iallfall kom nyss hem , jag var väl överallt idag, först drog jag till fotbolls träningen med nivin, amanda , renata och amel, vi hade bara möte, men det var viktigt att alla kom. Efter gick vi med amel till stan, vi gick lite runt och pröva kepsar HAHAHA, importer.. och sen var vi jätte hungriga så vi drog oss hem till amanda och sen gick vi till ICA för och panta burkar HAHAHA! vi var jätte hungriga , och vi fick faktiskt mycket pengar, så vi köpte en stor choklad. Sen efter det drog vi och kollade på killarnas match haha jag hejade på svenska laget bara för att svenskar är snygga! HAAHA!

Så nu sitter man och käkar. Äntligen har jag fått alla bilder jag och sonja tog för några veckor sen, "Sommar tema" kan man säga, hehe dom blev jättefina, ska försöka fixa dom och det. 
Ska ta och käka nuuu, har en sak och berätta , skriver det vid nästa inlägg, så håll ögonen öppnaaa!!
CIIAAAAAOOOOOO!♥


Kommentarer
Postat av: adde

Vackrast över allt <3 !

Svar: aw, taaack detsamma!<3
Ilham Mohammed

2012-05-17 @ 08:56:42
URL: http://[email protected]
Postat av: ninii

såå söt :D<3

har frågestund kika in och släng gärna in en kommentar <3:D

2012-05-17 @ 10:44:30
URL: http://www.niiina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0