IF YOU LET ME , HERE'S WHAT I'LL DO , I'LL TAKE CARE OF YOU




Hej på er!

Hann aldrig blogga igår kväll eftersom jag var hos miranda och hade kul o kom hem ganska sent, hehe, På vägen hem såg jag o miranda en STOR igelkott,, hahhah jag är jätterädd för sånna,, Aja, skoldagen gick jättebra, vi har nu majschema, och det är hur bra som helst alla som har IG varningar på något ämne jobbar lite extra med det, asså jag är jätte smart i matte nu, HAHAHA!

Iallfall idag hade vi hemkunskaps prov man skulle typ baka själv eller nåt, och idag gjorde vi gifflar, och mina blev jätte goda! Nu när ändå solen skinner ska man kanske ut med tjejerna, det är så jävla varmt ute, massor av kärlek till värdet!
Nu ska jag ta och ringa ayah & samtidigt äta mina gifflar.
C'YAAAAAAAAAAAAA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0