I WAS THERE FOR YOU, REMEBER THAT!

Hej på er!
Kunde inte blogga efter dansen var faktiskt jätte trött. Idag gick vi inte till mina kusiner, dom hade andra planer så istället gick jag ut med tjejerna, först var jag hos ayah o hade kul, sen gick vi ut med hennes kusin o dom andra, Just nu sitter man och kollar på "White men can't jup" HAHA den är jätte rolig, samtdigt lyssnar jag på Justins låtar.
Har faktiskt bestämt mig, jag vill gå kvar på fotbollen, så imon åker jag till träningen med renata & ayah, och så har jag också dans imon så får se ifall jag hinner för jag hörde att vi skulle uppträda imon, och ingen sa något på dansen utan dom skrev det i facebook, men får se hur det blir, ska ändå ditt till dansen efter fotbollen om jag orkar hahaha.
Aja, ska ta och äta kladdkaka med gräddee jaoo, HAHA!
C'YAAAA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0