I DON'T GIVE A FUCK , I NEVER DID AND I NEVER WILL



Godmorgon!

Hann inte blogga igår kväll eftersom vi kom hem ganska sent. Men det var jätte roligt hos dem, det kom också några gäster med jätte söta barn sen började 2 av dom pussa varandra skitsööta! HIHI, innan jag skulle till mina kusiner så träffa jag ayah och var med henne en stund sen träffa vi också miranda sen börja det ösregna så alla gick hem. Idag hade vi ingen träning, men vi har imorgon och jag kan inte gå imon,.. har dans vid 11 tiden och fotbollen börjar 10, men jag går nog istället till dansen, hehe.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, nivin sa till mig att komma hem till henne, så kanske går jag hem till henne får se, hehe. Tog jätte söta bilder på min kusin när han sov och höll i en pizza, asså han skulle äta sen somna han, HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0