FUCK IT I'M YOUNG!

åå vad jag älskar mitt liv,
hade jättekult idag, gick inte till fotbolls träningen eftersom det inte var någon träningen, men jag gick iallfall till nivin och träffade amanda o nivin och aamel, vi var lite över allt, vi åkte till stan för o köpa äpple, asså sån som man säljer typ på karnevaler o på lisseberg o de, sen efter gick alla vi hem till nivin, o då kom ermira o renata vi hade jättekult!

Kom precis hem, och så lyssnar jag på "Stupied hoe" som nicki minaj sjunger, asså älskar låten, trots att den har jätte många ogillningar på videoklippet, HAHAHA, det är därför jag blinkar mycket HAHAHAH, som en docka då ba för det är kuuult, HAHAHAHAH!
Ska ta och kolla på big brother nuu, alla deltagare som var kvar i final från förra säsongen är typ på "besök i BB huset, hehe alltså , martin, peter o simon, hehe!
C'YAAAAAAAAAAA!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0