FOLK SOM FÖRSÖKER FÖRSTÖRA FÖR ANDRA, HAR BRIST PÅ LIV.



Hejsan!

Då börjar jag med att vi hade ingen dans idag utan vi hade möte med dansgruppen, vi redade ut lite saker o sånt, o det gick jättebra. Nu måste vi ha riktigt hårda träningar, vi ska snart uppträda på massa olika uppträdanden så vi måste ha ganska hårda träningar, hoppas bara dem inte är för hårda.. HAHAHA!

Iallfall då har man varit ute lite hit o ditt, först var jag ute med tjejerna, sen gick jag med nivin för och göra en grej hemma hos henne, sen kom renata o hajira så vi bestämmde oss för o vara en stund hos nivin sen skulle vi vara ute på deras gård. Vi hade jättekult vi åt lite pizza o godis hos nivin, hahahha. Sen efter gick man hem med hajira sen var vi med ayah en stund, o sen gick vi hem till hajiras moster och dem tvinga mig o komma in o sånt, så vi åt lite där också AAHHAHA, vi fick tillslut glass.. HAHAHHA, SEN gick vi ut o prata lite om saker, OCH nu är man hemma HAHAHA! Skulle egentligen hem till dana apan, men hon var med sin familj på hennes mammas förlovning, så jag går nog till henne imon.

Nu sitter man hemma helt full i magen, har aldrig ätit så mycket? ;o .. känner mig ganska tjock hahaha, aja nu kollar man på "Klick" där adam sandler är med eller vad han nu heter.. har redan filmen på dvd, men det ba dök upp HAHAHA, aja ska ta och forsätta titta på klick .
C'YAAAAAAAAAAAA!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0