♥♥

Hej på er!
Då har man varit ute på detta underbara vädret, asså det är verkligen jätte varmt. Var ute med tjejerna i surtesjön, några bada där haha, sen var vi ute en stund i gården och hade hur kult som helst tog på hajiras stora skinkor HAHA, sen lärde vi små barn cykla, haha det var skiit roligt!
Just nu sitter jag med massa produkter i håret, gör som sagt allting för att håret ska växa så ah, men allt jag har i håret gör så att det växer eller så att det blir mjukare eller något,,, HAHAHA!
Ska strax duscha av det, vill inte att håret ska vara blött imon på morgonen, det förstör bara min frysyr som jag vill typ ha,,,! 
Men nuu ska jag ta och kolla på big brother,
C'YAA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0