DANS

Godmorgon!
Då har man sovit jättebra, känner mig helt friskt, är bara lite täppt i näsan, ahaha. Hur som helst, idag har vi dans vid 11 tiden, och då ska alla i dansgruppen ha någon möte, vet inte varför men det blir ändå kult och få ha en tid och prata ut saker med dansgruppen. Efter dansen ska man nog ta och villa lite, sen drar jag kanske ut en liten liten stund, för på kvällen idag ska jag hem till underbara dana, vi brukar alltid vara ute, heller hos henne eller hos mig kl 12 på natten, HAHAHA.

Aja, igår var man ute med mina tjejer, sen drog jag hem till miranda, det var jättekult, hjälpa henne med en läxa, sen efter fick jag och hennes syster kleo platta hennes hår, HAHAHAAHA det tog flera år.... men vi gjorde rätt bra, hon har faktiskt jättefint hår, ahhaha sen efteråt mysade vi lite med popcorn hehe.
Hade det fatiskt jättekult, men nu ska jag ta och käka lite frukost är faktiskt jätt hungrig, haha!
CIAAAAAOOOOOOOOOOOOOOO!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0