CHEERLEDER!

Saken jag skulle berätta var att...
JAG SKA BÖRJA I CHEERLEDER, har redan sökt och allt, hihihi är jätteglad, får äntligen börja på cheerleder vilket jag alltid har velat göra, mamma sa att det inte finns i sverige o sånt hahaha hon ba det finns bara på tv, AHAHAHA. nu vet hon iallfall att det finns! Jag kommer börja på tisdag och åker ditt med kelo & donia, hoppas det går bra för oss, men jag kan inte gå på fotboll , dans , cheerleder på samma gång, det blir för mycket, men tänker absolut inte sluta dans, men vi får se med tiderna och sånt, det är ändå kult o gå på olika saker.

Iallfall nu kollar man på big brother och tråkar, väntar tills sonja ringer mig..har inte gjort så mycket, glömde berätta att jag testade på en ny HairStyle, det blev inte så bra på mitt natruliga krulliga hår, men när jag väl har plattat det så kommer jag visa upp Hairstylen, det är verkligen jättefin!
Aja, ska ta och forsätta kolla på big brother, har egentligen fotbollsträning imon på morgonen, men jag orkar inte gå, vill sova.. så jag går på fredag istället hehhe!
Men nu ska jag dra.
ByeeByee!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0