TEARS DON'T MEAN YOUR LOOSING EVERYBODY'S BRUISING, JUST BE TRUE TO HOW YOU ARE..





Hejsaan!

Kom preics hem från en underbar träningen, vi hade jättekuul, har skrattat hur mycket som helst, alltså tjejerna är bara för underbara i laget, vi hade typ fotboll i 2 timmar nästan.,, men aah vi hade jättekult, jag o amanda stog o ropade på massa andra killar som hade träningen, HAHAHA!
Skoldagen var helt okej, det var ganska dött, men nu sitter man och äter kebab taldrik skulle egentligen vara med dana just nu, men vet inte vart hon är, AHAHHAHA!
Iallfall , jag har typ stuckat foten eller något har verkligen jätte ont i miin fot, asså jag har typ fått en spricka på fotleden eller något för jag får jätte ont när jag går, haha men aa ska ta och ringa upp dana nuu,
C'YAAAAAA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0