SORRY!

Hej på er, förlåt för en seg uppdatring, just nu sitter jag hos dana o bloggar eftersom min internet har fuckats hemma, den ska strax fixas, känner mig jätte dålig för att jag inte har hört av mig i bloggen eller nåt, vilket jag borde ha gjort då, men aa förlåååååååt!!

Dom senaste dagarna har jag varit med tjejerna vi har haft jättekuuult, har varit överallt, och idag har jag varit ute med tjejern vi skulle egentligen vara hos mig och äta massor av gott, men sen tappa jag bort mina jävla nycklar och mamma är inte hemma, blev så flippad!! men sitter just nu hos underbara dana hihih, Men imon ska jag göra en kopia av nycklarna eller vad det heter, vad jag har hört kostar det 10 kr.. HAHAAH, iallfalll jag kommer nog inte kunna göra så många inlägg, men jag lovar så fort interneten funkar kommer jag göra massor av inlägg, nu ska jag ta och chilla med underbara dana & hennes syskon!
BYEEEBYEEE!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0