ONE MORE FUCKIN' LOVE SONG I'LL BE SICK

hejsan!
Kom preics hem från skolan, idag hade vi matte prov, och det gick ganska bra för mig, hehe har blivit ganska smart.
Iallfall som sagt har vi lagfoto i dag i fotbollen, och kläderna o allt e fixade hihi, ska strax dra mig hem till nivin och sen ska vi alla andra träffas sen åker vi till träningen, börjar faktiskt gilla fotboll, jag gör det redan då men jag menar typ nu är jag helt 100% att jag ska gå kvar där o de haha, älskar alla i laget!

Aja, för några dagar sen webbade jag med simon, HAN ÄR JÄTTESÖÖÖÖT! för er som inte känner honom, han brukar sjunga och sen lägga upp dem på youtube, han är då svensk o inte engelsk ifall ni tror det, :)
Har är en utav hans cover "boyfriend"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0