MY EYES

Hellou,
har faktiskt inte gjort så mycket, har liksom inte orkat med saker, haha har bara ätit massor med mat sen hade jag skoj med mami, Tänkte åka med nivin o dem till hjälbo, men orkade inte fixa mig o de, Men iallfall angående rubriken så har jag märkt en sak, mina ögon har blivit ljusare? hihih tror det är pågrund av solen eller nåt? jag har typ alltid velat ha ljusare färg på mina ögon,
hihi tog en bild på mitt öga när jag var utan smink, har inte gjort någon efekt eller nånting på bilden,



Jag tycker iallfall att mina ögon har blivit mycket ljusare än vad dem var förut, och jag är ganska glad haha, har också hört att ögon färger ändras på tiderna, när man då blir äldre o de, o ifall man typ har någon i familjen som har typ ljusa ögon o de kan de hända att man också får såna ögon, har många i familjen med ljusa ögon hahaha, 
aja nu ska jag väl ta och göra nånting, tar kanske o laddar ner en film eller nåt, 
ADIOOOOS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0