LOVE LIFE!

Hejsan!

Ganska sen uppdatering, men har varit upptagen med massor, först vill jag tacka alla som har ställt upp för mig, specielt miranda, skriver om detta från ingenstans men jag har nämligen varit hos ermira med tjejerna och pratat o de, och dom är jätteglada att jag umgås med dom osv, och jag är verkligen tacksam för att dom ställt upp för mig när jag mår skit! ÄLSKAR ER, O DIIIIG MESSST MIRANDA, VÄRLDENS BÄSTAA TJEJ PÅ JORDEN! kommer aldrig släppa taget om dig, mina ord går inte o beskriva hur mycket jag älskar dig miranda, men du fattar?

HAHAHA, iallfall jag hade otroligt kuuult hos ermira, först var vi på fotbollsträning, sen drog vi till nivin o hade hur kult som helst sen gick vi ut en stund o sen hem till ermira och åt massor med gott, sen fick jag sjunga för dom, hihihi det var jätte skämmigt har aldrig sjungit för nån, men när jag verkligen känner mig säker med dom jag är vågar jag göra allt, så jag o renata sjöng tillsammans, hihih. vi var där till kl 11 typ, hhehhe men det var jätteekuuuult! ÅÅÅ VAD JAG ÄLSKAR MITT LIV!, från och med nu tänker jag skita i vad folk tycker om mig, ska va mig själv hela tiden!

Iallfall nu har man kommit hem o mamma sover redan? hahaha men imon ska hon vakna tidigt o jobba :/, men aja när vi var hos ermira så skrattade jag verkligen, asså jag grät av skratt? haha kan man ens säga så? iallfall ermiras lillebror var inne i toann, plötsligt ser han massa SMÅÅÅÅ spindlar/myror och gråter o skriker hjälp och när vi väl kom in dog jag o amanda av skratt han satt i toalettstolen o gråter o spindlarna var SKIIITSMÅÅ, asså herreguuud HAHAHAHHAH! asså han e jättesööööt! HEHEH, brukar inte ofta skriva så här mycket? hehe, aja nu ska jag ta och äta myy foood sen ska jag lägga miig.

GOOODNIIGHHHT!♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0