I'M NOT THE GIRL I USED TO BE, I GREW UP, AND YOU SHOULD TRY IT SOMETIME! ;)

 

Hej på er!

Då har man varit över allt och haft kuult. Först på morgonen var jag ute med min underbara miranda, vi tränade lite fotboll och jag lärde mig sjuk mycket av henne, hahaha! Senare drog jag mig hem o åt kebabrulle med underbara mami sen gick jag o amanda upp till renata o dem, vi hade sjuuktkuult först gick vi till pizzerian o åt sen var vi ute o hade hur kult som helst sen började det regna så vi gick hem till renata och hade jätteekuuult. Kom hem ganska sent, ungefär vid 11 mamma blev lite arg, eftersom hon inte gillar att jag kommer hem sent, men nuuu är hon iallfall inte lika arg längre, jag o min mamma är typ som två bästisar eller syskon, jag kan liksom säga allt till henne, hihhihii! AJA, det var nog inte så intresant,.. HAAHAHA!

Iallfall nu så sitter man med mamma och kollar på tv och äter annans, är utan smink och det känns så skönt, kan klia mig utan att bli orolig ifall mitt smink kommer bli förstört, käänns så underbart, HAHAH, det låter fan gay, men jag kommer börja gå utan smink snart.. men inte nu, men snart snart.. hehhe, aja nu ska jag ta och mysa med mamma, 

Goodnight!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0