I'M GONNA MARRY THE NIGHT

Har varit upptagen med massor idag, börjar med att igår kväll hade jag världens underbaraste kväll, chattade med massa killar hahaha, sen var vi vakna till 3-4 på natten, jag kunde inte sova, ahaha sen på morgonen vakna vi ganska tidigt eftersom att jag skulle hjälpa miranda och packa o flytta saker, eftersom hon flyttar nära mig, nu bor vi väldigt nära hihihih, senare satt jag miranda & kelo o mirandas bror sef och hans kompisar och åt familjpizza hihihi vi hade jättekuuult!

Efter det gick jag hem o sov, eftersom jag vakna med nackspärr, asså kan inte ens vända huvudet HAHAHA, men sen kom dana o gabbe hem till mig, sen ropa jag på miranda o kleo, vi hade jättekuult, senare gick jag ut med tjejerna o spelade lite fotboll o de, nuu sitter man hemma och kollar på big brother finalen, annika kom 3, nu står det mellan amandus o hanna, mamma röstade på hanna, HAHAHA,
aja ska ta och äta min cheesburgare mamma köpte jaaaooo,
C'YAAAAAAAAAAAAA!♥
Älskar dig bästavään'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0