I'M 200% NIGGA!

Hejsaan!
Hur mår ni? sjäälv mår jag toppen, jag har då haft hur kult som helst med tjejerna, börjar med att skoldagen gick rätt bra, vi tränade bara på våra danser o sen fick vi titta på hur fint dem andra sjöng. HEHE, iallfall efter gick jag hem o bara sjöng hela vägen hem o alla ba stirra på mig :( ,.. tror att jag ska sjunga på våran nästa avslutning, har faktiskt talang.. hihihi. Aja nyss var jag på fotbollsträning och hade hur kuult som helst, jag var lite efterbliven i fotbollen men tjejerna hjälpte mig, på vägen hem hade vi sjuktkuuuult, och gissa vad massa folk sa till mig? ATT JAG LIKNAR RIHANNAAA, ihhihihihihi vaad glaad jag blir! jag kanske inte liknar henne så jätte mycket, men aa hihih.

Iallfall nu så har mamma gjort taacos, och jag ska strax platta mitt hår, ihih äntligen efter 3405033 år så får jag platta mitt hår.. har faktiskt lovat att undvika massa värme saker o de o nuuu äntligen så är mitt hår friskt, inget är slitet nånstans inte ens efter jag färga det, hehe, aja ska ta och platta miitt hår nu bjuder på några bilder vi tog idag, och på bilderna ser ni nog hur färgen blev?;)

C'YAAAAAAAAAAAAAA!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0