IF YOU DON'T KNOW ME, DON'T JUDGE ME!


Godmorgon!♥

Vaknade ganska sent idag ihihi, igår färgade ju jag mitt hår, o på kvällen gjorde jag det rött så sen när jag skulle duscha av de röda färgen i håret kände jag mig som mose i röda havet, asså det blev jätte rött i badkaret HAHAHAH, ååå det bleev jättefiint, asså jag älskar verkligen mitt hår nuu, jag skulle ju lägga upp bild på hur resultatet blev men jag gör det imon istället, för just nu har jag inte fixat mitt hår o de, hihihi. Iallfall nu sitter man o drogar massa justin bieber låtar, vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. värdet är så fult ute, men får se vad jag hittar på.
Nu ska jag ta och laga mat med världens bästa mamma!
C'YAAAAAAAAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0