Hairstyles (tips)

Har inte gjort så många hairstyles på länge, men har faktiskt inte plattat mitt hår, och ifall jag gör på mitt natruliga krulliga hår blir inte hairstlyes så fin, men isånnafal kommer jag göra massa olika flätor på mitt natruliga hår, Har iallfall kommit på massor med hairstyles som kommer bli otroligt fint!, har bara hittat med lockiga & vågiga hairstyles men man vill ju inte bara se tråkigt och rakt hår? Men snart ska jag platta håret, jag har inte plattat mitt hår på 1 måndad o några veckor, jag alltså försökt o undvika plattångar osv,

Och överraskningen jag skulle berätta var att jag ska färga miiitt håååår rött, blev så glad när jag äntligen fick färga mig, jag ska ta och färga mig så snart som möjligt för jag ska ha det rött innan avslutningen kanske färgar jag det på helgen. Och jag har ganska svart hår, så det kommer bli svårt att färga det men ska först bleka det sen färgar jag det rött, jag har typ inte vaknat o ba sagt, aa nu vill jag färga mitt hår rött, utan jag hade tänkt o färga för länge sen med mamma tyckte att det var för tidigt o sånt, Och jag vet vad det innebär med att färga håret rött, mitt hår kommer bli otroligt slitet, vilket mitt hår inte är eftersom när jag duschar så duschar jag inte med varmt vatten utan jag duschar med kalt eftersom varmt vatten slitter håret, men jag duschar självklart inte med kalt vatten på kroppen haha, och så har jag använt massor av produkter som hjälper slitet hår och jag tycker faktiskt att det har hjälpt mitt hår otroligt mycket, här är produkterna jag använder,

-HairMayonnaise
Denna produkt är till stor hjälp till slitet hår, det gör till o med håret längre o dessutom blir ditt hår mycket mjukare o lättare o kamma, Och den luktar jätte gott. 
Så här gör du:
Du ska då ta och duscha håret sen medan håret är blött tar det denna produkten och lägger det i håret och har det i ungefär 15-20 minuter, sen är det bara och duscha av det, o duscha gärna med kalt vatten eftersom varmt vatten sliter håret.
Denna produkt finns i Yusra och kostar 100 kr.


-Dabur' AMILA hair oil,
Detta är då en utav produkter jag använder till håret så att mitt hår växer, och det funkar faktiskt!
Denna produkt luktar inte så värst gott men det gör så att håret växer otroligt mycket, den är väl då en slags indisk hår produkt, och faktiskt har massa indiska tjejer långt hår o änvänder denna produkt (vad jag vet) Denna produkt har funnits i 60 år.
Så här gör du:
Du ska då ta och hälla lite olja i handen och sen smörja det på håret, sen väljer du att antingen ha oljan kvar i håret eller duscha av det, du kan istället göra så här att inte duscha på typ 4 dagar då känns håret ganska äckligt då tar du och häller oljan i håret o har den i ungefär 45 minuter sen duschar av det, som sagt duscha gärna med kallt vatten.
Denna produkt finns också i Yusra och kostar 100 kr.


Detta är väl dem två produkterna jag brukar änvända mest, o sen använder jag också Magiblue & ricinolja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0