GRILL

Förlåt för en sen uppdatering, men var upptagen med massor igår, Börjar med att i förr igår sov jag över hos miranda, och vi hade sjuktkuuult hos henne, sen på morgonen var jag tvungen och skynda mig hem eftersom vi skulle till mina kusiner som kommit från USA, dom är och hälsar på, så igår var med med  kusinerna och grillade, och vi hade jättekuult, vi var typ nära en stor lekplats o grillade, lite senare gick vi hem till mina kusiner o firade min kusins kalas, sen åt vi massor med godis o chips. Gick hem ganska sent, ungefär vid 12 tiden, så idag orkade jag inte gå till skolan eftersom jag var för trött o de, hehe.

Aja, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog ta och gå ut med tjejerna eller nåt, Imon ska alla vi på fotbollslaget ta lagfoto, hihihi, jag har inte dom kläderna man ska ha för ett lagfoto, men de fixar vi på nåt sätt, ahaha ska strax köpa dom när jag får mina pengar.
Aja nu ska jag ta och käka liiiteee, men bjuder på några bilder från igår,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0