FÄRGAT HÅRET!

Hellooou!
FÖRLÅT för en sen uppdatering, har gjort massor idag, hehehe, igår sov miranda över hos mig, o vi hade sjuktkuuullt, sen idag frågade jag mamma ifall jag fick färga mig idag, sen så fiiick jag, så jag o miranda åkte o köpte hårfärg, först fick jag bleka det, sen blev det typ orange ahaha, så jag gick ut med det, men jag hade självklart luva på mig hihihi, och så har jag färgat det rött nu, så jag ska strax duscha av det, sitter nu med underbara dana & äter pizza o pommes, asså jag är sjukt glaad, jag skulle egentligen färga det rött imon o ba bleka det idag, men eftersom jag bleka på morgonen så gjorde jag det rött nu på kvällen, 
bjuder på några bilder på mitt hår o de, hihihi.

SÅ HÄR SÅG MITT HÅR UT INNAN JAG SKULLE BLEKA DET, HIHIHI IGGA MITT AFRO HÅÅR !


OCH SÅ BLEV DET SÅ HÄR....

HIHIHI, gick faktiskt runt så där, o alla baa, OMG VAD HAR DUUU GJORRRTT, OMGOMG, o så sa några att jag passar i det.. o.o

Iallfall här är dem två hårfärgerna jag köpte,


Men nu ska jag ta o duscha av det röda, kommer resultat bild imon, wish me good luck?


Kommentarer
Postat av: Kleo

Den röda, de sån jag köpte och det är bara toning, efter du har tvättat håret 3-4 gånger, ditt hår kommer bli mörkbrunt typ.

2012-06-10 @ 11:28:44
Postat av: Ilham

nej kleo min är inte samma som din då, för det finns 3 olika nivåer, nivå ett: sex till tio tvättar

nivå två: tjugofyra tvättar

nivå tre: permanent hårfärg som ej tvättas bort , och på min stog det nivå 3 ;)

2012-06-10 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0