DU BEHÖVER INTE GILLA MIG, JAG ÄR INGEN FACEBOOK STATUS.



Hellou!

Då börjar jag med att skoldagen gick bra, vi spelade lite fotboll på rasten med killarna och hade sjuktkuult, jag hade värsta chansen o göra mål, men eftersom jag hade jeans på mig faila jag stort, HAHAHA, men vi hade jättekuuult. Lite senare slutade vi, ungefär 12.. vi var kvar i skolan med tjejerna och hade kuuul, sen gick jag & amanda hem till gabbe o fixade oss sen drog vi till stan, vii hade jätteekuult, asså jag skrattade hur mycket som helst, asså älskar er! Vi tog jätte många bilder men eftersom min störda mobil inte fungerar så bra kan jag inte lägga upp dom! Men vi gick typ upp på "taket" i nordstan, och började dansa o grejer hahaha asså jag kan inte förklara hur kuult vi hade.
Sen gick vi och åt i mc. 

Nu sitter man hemma o tittar på simpsons, o jaag är jätte hungrig.. mamma gick för o beställa mat, antingen så är det pizza eller nånting annat, HAHAHAH, det börjar bli för mycket pizza nu, hehe.
Jag sa ju att jag skulle lägga ut bild på hur resultatet blev på mitt hår, men tyvärr så är fungerar min mobil inte som den ska, jag kommer både slänga ut min mobil & data från fönstret när jag väl har fått en nya..!
Nu ska jag ta och hitta på nånting, gör förmodligen en ny hairstyle eller nåt,
C'YAAAAAAAAAAAA!♥



Kommentarer
Postat av: amandiishhhhh

love you.. <3 lägg ut deandra oxå! ;)

2012-06-11 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0