DON'T FORGET TO PRAY TODAY, BEACAUSE GOD DIDN'T FORGET TO WAKE YOU UP THIS MORNING.

 

 

Godmorgon!

Förlåt för att jag segar med uppdateringen, har varit upptagen med massor! Iallfall börjar med att igår åkte jag med mami till sjukhuset, mama måde inte så bra, tillslut fick vi veta att mamma hade halsflus, så vi åkte in till stan o hämtade medeciner , vi åkte med en taxi eftersom dom har ändrat på bussar & spårvagnar, hehe iallfall efter gick  jag till träningen o träffade tjejerna, vi kollade på våra killars match mot IFK, ihihi alla var jättesööta!

Iförr igår gick jag med amanda o gabbe till stan för o äta i condeco, deet var jätte dyyyr där, det var typ sån nyttig mat o jättegoda kakor o sånt, MEN DET VAR JÄTTE DYYYRT, ska aldrig in o äta där igen, HAHAH, jag var fatiskt mer sugen på pommes, hihihi. Aja, idag ska jag ut med tjejerna men först ska vi hem till nivin sen hittar vi på någotkuuult! Nu så sitter jag och äter hakade annannas bittar, hhihihi. Får väl ta och hitta på något så länge,

C'YAAAAAAAA!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0