DET FINNS EN HISTORIA BAKOM VARJE PERSON, EN ANLEDNING VARFÖR DOM ÄR SOM DOM ÄR, SÅ TÄNK INNAN DU DÖMER NÅGON!







Hejsan!

Kom precis hem från fotbollen med 7:orna, vi hade jättekuult, vi vann 1 match, och jag & miranda gjorde mål hahha, dom andra matcherna gick inte så bra, men sen körde jag närkamp, hiihh så det gick ändå rätt bra, vi hade sjuktkult när vi mötte 7A, vi ba skrattade hela tiden hahaha, aja nu sitter man hemma och äter massor av kex med sour cream på, hehehe, strax ska jag dra mig hem till miranda,
så nuu ska jag ta och duscha sen drar jag till miranda,
ADIIOOOOS!♥




Kommentarer
Postat av: ninii

varför bloggar du inte lika mycket som du gjorde på bloggo.nu och kand u börja göra det?:)

2012-06-05 @ 16:21:23
URL: http://www.niiina.devote.se
Postat av: Ilham Mohammed

Aa, visst det kan jag, vad tycker du jag ska blogga om? :)

2012-06-18 @ 13:24:34
URL: http://ilhaammohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0