BE CAREFUL OF WHAT YOU SAY A GIRL REMEMBERS EVERYTHING'

Godmorgon!

Hann aldrig göra ett inlägg igår kväll, mamma hade datorn och kollade på massa drama filmer, HAHA, iallfal igår kväll kollade jag på en jätte läskig film, jag vågade inte ens titta? haha så läskig var det, och jag är typ sån som är  inne i filmer o de, HAHAHA! Men igår var jag då ute med tjejerna vi körde fotboll, och jag tycker faktiskt jag har blivit bättre, hehee, aja nu så kollar man på top modell australien och äter glass, hihih. 

Idag skulle vi egentligen ha fotbollsträning men nånting blev ändrat så vi ska ha imon istället, men jag skulle ändå inte gått, eftersom när jag vakna hade jag otroligt ont i magen, eftersom jag fick typ kall luft in i magen, och då får man jätte ont när man sträcker på sig, men det går nog över, Idag går jag förmodligen ut med mina gurls, men får se vad vi hittar på, Har nog inget mer o skriva om,

BYEEEBYEEEE!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0