ALL THE SPOTLIGHT IS NOT FOR ME , I CLOSE MY EYES AND IMAGINE I'M HOME.




Sen uppdatering men har gjort så mycket idag, börjar med att skoldagen var hur kul som helst, på rasten gick amanda o nivin hem till mig, sen kollade vi på film i skolan, vi kollade på "A walk to remember" vilket jag redan sett, men det är så otroligt bra! Eter skolan gick jag & amanda hem till nivin och mysade med massa chips o godis o hade kul, lite senare kom renata,
Efter att ha varit hos nivin gick vi till Ica, vi skulle ditt för o köpa matsäck till imon, vi ska nämligen ha någon fotbollsmatch , klass mot klass, så jag är väl förmodligen med om jag inte har nackspärr, men nu sitter man hemma med världens bästa humör, ska inte berätta det än, utan det blir mer som en överraskning hihihi,
aja nu ska jag ta och käka lite pommes med nuggets jaaaoo,
CIAOOOOOOOOOOOO!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0