ALL AROUND THE WORLD

Hellou!
Höll på och göra ett inlägg förut men sen stängdes datan av, ba så.. Iallfall idag hade våra 9:or bal och allaaa var såå fina, asså jag längtar bara tills våran bal, har redan bestämt klänning och hur håret ska vara, HAHAHAH. 
Imon har vi då avslutning och jag är verkligen taggad VÅRAN SKOLA HAR TALANG, asså på riktigt alla är jättegryma, hoppas det är någon som filmar o lägger upp det i youtube, jaag kommer hjälpta till med massor typ "Backstage" eller hur man säger HAHAHAHA!

Iallfall nu sitter man hemma o chiillar med mami & lyssnar på muussik, imon ska man då vakna tidigt eftersom jag måste fixa mig, o sen ska jag gå till skolan för o fixa o grejer o de,, meen ska ta och kolla klart på en action film på tv, det är verkligen jättegryyym, hehehe!
CIAAAOOOOO!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0