WHEN YOUR EX SAYS -YOU WILL NEVER FIND SOMEONE LIKE ME JUST ANSWER -THAT'S THE POINT !




Hellou!
 
Var precis hos underbara nivin med dana & renata och kollade på film, har inte kollat klart den och kommer inte rikigt ihåg vad den heter, men Taylor lautner var med i filmen, HAN ÄR SÅ SNYGG! hihih, vi hann inte kolla klart den eftersom vi skulle vara en stund med ermira & nifa eftersom dem skulle resa, kommer sakna dem! Men iallfall vi hade jätteekuult, Nivin fixade mina ögonbryn också, det blev jättefint, och mitt hår blev inte så brunt som jag trodde det skulle bli, det röda är ändå typ kvar, (yippii) men ändå så är det mörkt, det blev ändå ganska snyggt, ingen märkte faktiskt... AHAHHA, kommer upp bild resultat imon, men här är färgen jag andvände ,,


Jag tycker faktiskt om lukten på hårfärgen,, den luktar inte lika starkt och äckligt som dem andra hårfärger brukar lukta, den är iallfall jätte bra, rekomenderar att ni inte ska använda denna hårfärg ifall ni har rött hår, blir inte värsta wow resultatet det blir mer.. vin rött.. men hårfärgen får 9/10 eftersom det röda är kvar, hihi :D
aja ska ta och kolla på "Bad boys 2"
Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0