UTGÅNG MED DOM BÄSTA!


Godmorgon!

Då är det en väldig tidig uppdatering, jag har då nämligen varit och promenerat med amanda & dana KLOCKAN 6 PÅ MORGONEN, hihihi vi hade med oss massor av godis o sånt, och så hade vi det jättekkult. Sahand skulle nämligeen komma med en bil, HAHAHA, men det hände nåt, så ah, Iallfall idag ska man åka till stan med bästa amanda, kanske träffar vi dana o nifa o alan, får se,
men jag har nämligen gjort egna shorts, gjorde dip dye på dom, så idag ska jag gå och köpa nitar och massa annat, ska göra dom riktigt fina! Och jag är faktisk ganska nöjd med dom hittills. Nu ska jag faktiskt städa lite grann, bara för att göra mamma glad, sen fixar jag mig och drar mig till amanda, bloggar mer när jag kommit hem!
BYEEBYEE!
Bjudeer på lite bilder vi tog på våran promenad hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0