TEEN CHOICE AWARDS!

Hejsan alla bloggläsare!

Vet att jag suger på att blogga, men whatever.. Kunde inte blogga igår kväll, var upptagen med mama och laga mat, sen är jag också tvungen och va med min mamma, eller jag är då inte tvungen men jag vill självklart umgås med mamma också, eftersom hon alltid jobbar på morgonen och kommer hem sent osv, 
Iallfall idag har jag bara skrattat och haft kuult, äntligen fick vi vara med och spela fotboll med dom stora killarna, asså dom är skitroliga. Sen träffa vi ariam & behiye och vaar med dom och hade skiitkuuult!

Lite senare gick jag och köpte godis som jag ska äta till kvällen, hihihi och så var jag nyss hos miranda och drack milkshake, tog preics en varm dusch hihihi, o så sitter jag och väntar på "Teen Choice Awards" har faktiskt röstat på många kändisar! Imon ska man då sova över hos miranda ihihihih yääääy, efter 234543 år ska jag sova över hos henne, men nej det var faktiskt jätte längesen jag sov över.. hahaha.
Aja nu ska man då ta och kolla på tv, 
C'yaaaaa!♥
Lite bilder från idag..

Snygg jag e :$

En bild på amanda " när hon inte vet att jag tar kort"

Y.O.L.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0