RAMADAN KARIM!

Hellooou!

Börjar att bli jätte dålig med uppdateringar, men det är för att jag är upptagen och sånt, o självklart vill man inte bara sitta hemma vid datorn hela sommarlovet, utan jag bloggar när jag har min tid över, men ska fortfarande förbättra mig. Iallafall till o börja med vill jag bara säga "Ramadan karim" till alla muslimer som ska fasta nu, kommer bli lite svårt i år eftersom vi ska äta jätte sent o sånt, menmeen, har ätit jätte mycket just nu, o jag är faktiskt jätte mätt! Idag gick jag och fixade mina ögonbryn, de gjorde också renata & nivin, och jag ble jätte nöjd, älskar dom verkligen, hon gjorde preics som jag ville ha det! hihihi, efter att ha fixat ögonbrynen drog vi till torget och köpte massor gott och gick hem till mig åt, senare gick vi ut och ba chilla, sen drog jag mig hem till miranda.

Nu så sitter man och kolla på tv, Imon (idag) fyller nämligen jessica år, och vi tjejer blev då bjudna till hennes fest, och jag vet inte riktigt om jag ska gå, för jag ska ju fasta? Men fåår se, Aja ska ta och forsätta äta tills jag blir riktigt mätt, hahaha. Uppdaterar mer imon.
CIAAAOOOOOOOOOOOOO!!♥
a smile is the best makeup any girl can wear ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0