NEVER APOLOGIZE FOR WHAT YOU FEEL, IT'S LIKE SAYING SORRY FOR BEING REAL.




Hejsan mina fina!

Börjar med att jag råka vakna ganska sent idag igen.. vet inte riktigt vad det är med mig,,, HAHAHAH, aja jag vaknade vid 1-2 tiden, sen skulle jag egentligen följa med amanda till prescilia, hennes mamma skulle fixa amandas hår, men prescilias mamma kunde inte idag, så istället gick vi till träningen, amandas lilla syster o renatas lilla syser följde med, ååå såsöööta dom är!! ÄLSKAR BARN!! aså det kan typ misstolkas fast ah, HHAHAH dom är såå gulliga, det var första gången dom träffades, alltså renatas lilla syster o amandas lilla syster, sen sa jag till dom att prata med varandra osv, sen sa renatas lilla syster till henne, "Vill du inte prata med mig", HAHAHAHA asså jag dog verkligen av skratt, asså hon var såååsöööt!!

 Men efter träningen drog vi ut och hade hur kuuul som helst, o nu sitter jaag och spelar bingo, HAHAHA asså det är inte sån jävla bingo som är på tv då, men asså på internet, det finns sjukt roliga spel där, kunde inte sluta skratta åt det, det finns typ alla möjliga spel, HHAHA tycker faktiskt alla borde ta o testa spela, hahaa, 
Aja ska forsätta och spela bingO, HAHAHA!
C'YAAAAAAAAAA!!♥


BINGOOOOOO!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0