MORNING..

Godmorgon mina fina läsare!

Igår har man då städat heladan, städat mitt rum för det mesta, och idag lite senare ska jag kanske möblera om, asså jag ska typ flytta om mina möbler o så, hhihi det ska bli kult! Iallafall igår gick jag hem till miranda , vi hade jättekult, jag o kleo stog och gjorde våra egna hår produkter o sånt, sen drack vi milkshake och den var jätte god! Sen stretcha jag & kleo, sen träna vi mycket på spagat o sånt, för när vi väll har börjar i cheerleder måste vi kunna mycket, så till o börja med så vill jag vara ganska vig, och vilket jag nästan är, eller för o vara i min längd är jag ganska vig hihihi, men idag på morgonen åkte miranda o hennes familj till skara sommarlad.. :(, vet inte hur länge dom ska vara där, egentligen skulle jag med, men jag glömmde bort o fråga mamma o sånt, ahaha.

Igår kom Nifa & ermira hem, dom var bort resta i serbien ooocch nuu är dooom tiiilllbaakaaaa wiihooooo!!! Så idag ska vi tjejer ut meeed doom. MEN nu ska jag ta och stretcha och FÖRSÖKA stå på händer själv!
hehe, ADIIOOOOOOOOOOOS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0