MAT!!!

Hejsaan!

Då har man fastat heladaan idag, o jag var faktiskt inte så hungrig, jag klara mig! Och nu är jag faktiskt jätte mätt, mamma hade handlat allt möjligt och så har jag ätit sönder mig, kommer säker gå upp i vikt eller nåt, känner hur min mage ba sticker ut så,,, hehehe kan knappt andas HAHAAHAAHAAHA!
Iallafall idag gick jag till dana sen drog vi oss till nivin och hade kuult sen gick jag hem och köpte godis och hjälpte mamma o lagga mat. Nu så sitter jag och kollar på "Sex with mom and dad" yepp, det kan faktiskt misstolkas, HAHAHA.,, vet inte riktigt vad jag ska göra nu så här sent, egentligen skulle ja träffa dana, men jag hittar inte min mobil så kunde inte smsa henne, men ska nog ta och ladda ner en film och kolla på :D
C'YAAAAAAA!♥


MAAT!,
( detta var inte allt jag åt)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0