LIVING YOUNG, WILD & FREE

Hejsan!

Då har man kommit hem från gothia, var också ute en stund med tjejerna. Dom spelade jättebra i gothia, o de var jätte många sötakíllar, jag tycker faktiskt om svenska killar, dom är jättesöta när dom e lite bruna, hihihi :$ Det var en kille i typ kassan, eller inte kassan, men man ska typ ditt ifall man tappar bort sig, eller vilka det är som spelar osv, HAN VAR SÅÅSÖÖT, han märkte att vi spela i lärje, han sa så, HIHIHIH! Iallafall vi gick och kollade på england hehe dom var också jättesöta & pratade jätteguligt, vi letade nämligen efter våra killar i lärje som skulle spela, vi hann aldrig kolla på dem, med dom ledde med 5-2 (Y) Efter gothia gick vi o åt i mc sen gick jag hem o byte om och så gick vi ut och chiillade en stund. 

Nu så sitter man och äter makaroner med korv, muums, hehe det var faktiskt jättelänge sen jag åt makaroner..HAHAHA, när jag & amanda var på väg hem såg vi en fulligubbe, & jag är verkligen jätterädd, han gubben börja prata med oss, sen skulle vi runda med bussen eftersom vi inte ville stå i hållplasten o frysa sen gick han på, o ropa på oss i bussen, han ville typ att vi skulle sitta med honnom, AHAHAH, så vi sprang ut sen titta han på oss från fönstret medan bussen åkte och pecka långfingret, HAAHAHAH ASSÅ JAG VAR SÅ HÄR NÄRA PÅ ATT KISSA PÅ MIG, AHAHAHAHA! Sjuk man!!, haha iallafall Imon ska vi dra till gothia och kolla på en kill kompis lagg, kommer inte ihåg vad det hette, men dom är iallafall skiitgrymma. Men nuu ska jag ta och äta & sen chilla med underbara mami!
C'YAAAA!♥
Tröja från Missäy, 217 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0