LISSEBERG!

Godmorgon!

Förlåt för att jag inte blogga igår kväll, jag var för upptagen och göra min shorts, hihihi. Hade köpt ett par nitar och sen fixa jag dom, sen testade jag och göra dip dye på några andra, hehe dom blev jättefiiina, kommer strax och göra ett par rosa shorts med ljusa och mörka färger, vilket kommer bli riktigt snyggt. Jag tänkte då lägga upp ett utav shortsen som är typ klara, men jag har inte hunnit klart med alla nitarna, så istället när allt blir klart lägger jag upp bild på dem.
Igår var jag då i stan med bästa amanda, hon fick sin fula iphone igår...meen jag ska ändå få min snart hihi, Sen så möte vi diana & gabbe och så var vi med dom och hade jättekuult, sen träffa man älskade mamma i stan, HAHAH, Hon är så rolig, hon fick typ en knuff sen vill hon bråka, AHAHAHA! typical mom...

Iallafall, IDDAAAG SKA VII ÅKA TILL LISSEBEEEEERG!! WIHOOOO, är jätteeglaaad har inte varit där på länge, åker med gabbe & amanda och kanske dana,,resten av tjejerna kunde inte komma :/, men renata sa att vi åker igen nånstans slutet av måndaden. Det är då inte de perfekta vädret, men det är alltid bäst och gå när typ regnar och är soligt, hehe det är ju fortfarande varmt.
Aja ska nog börja ta på mig o såånt nu,
ADIIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0