JUSTIN BIEBER!

Godmorgon mina fina!

Just nu har jag suttit och letat efter justin biebers biljetter till hans konsär, hihihhi jag står faktiskt på kö, så snart får jag min biljett, hihihi är så jätteglaaad, min dröm blir uppfylld, min morbror har kompisar som jobbar i typ det kändaste resturang i stockholm, o de brukar oftas komma kändisar ditt, (privat) alltså, de står inte i tidningen eller så, utan dom kommer privat vad min morbror har sagt, han berätta att han träffa 50cent, HEHE, o de e sant, för han ljuger inte sånt för mig, o så har han träffat One direction, sen fråga jag ifall jag får träffa justin bieber, så han sa att han ska försöka göra det,, hihihi är så glaad, jag vill helst skaffa golden circel, vill ha dom bästa platserna på hans konsär och pilla hans hand ^^, sen kan han ta upp mig på scen när han ska sjunga "One less lonley girl" hhihih .. 

Idag ska vi hem till nivin och forsätta kolla på filmen, först måste jag ta och städa lite så mamma blir glad., annars blir det ingen biljett till justin biebers konsär... HAAHAHA!
Så här långt har jag kommit på min kö... almost there.. ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0