I'M NOT "JEALOUS" I JUST DON'T LIKE THAT BITCH!


Hellou!

Sen uppdatering menmen, Idag gick jag ut med tjejerna och hade kult som vanligt, först kom amanda & renata hem till mig, o så var vi en stund hos mig, sen drog vi oss ut o spelade fotboll, jag lärde mig och trixa med bollen, HAHAHAH gjorde faktiskt jättebraaa hihhii. Imon ska nivin noppra sina ögonbryn, jag har nämligen redan gjort det, jag har typ rensat dom, men vill göra lite form, så ska se ifall jag kan göra det imon hos frisören,,, Nu kollar jag på "glee" och äter massor gott, aja ska ta och käääka liitee food nuu,
Byeebyee!♥
Bilder från idag,

Monster dricka med annanas smak i, den vaaar jätte gooood!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0