I'M NOT A KILLER, BUT DON'T PUSH ME.

Hejsan!

Idag har jag stannat hemma, menningen var att jag skulle hem till nivin, men sen börja det regna, och då hade jag ingen lust, HAHA, ville bara sitta hemma och mysa tills mamma kom hem, o sen köpte mamma massor av kläder o parfymer, och så tog hon med sig mcdonals maat, hihihhi, jag frågade mamma varföör jag gillar pommes så mycket, och hon sa att jag ba älskar o äta dom, jag började äta pommes när jag var 9 månadar, o fortfarande älskar jag dem, AHHAHAHA! Har köpt så mycket kläder nu dom senaste dagarna, allt börja bara bli blligare så varför inte? ahaha, duscha precis håret och har fixat det, har inte gjort en hairstyle då, utan jag ba torka mitt hår o la olja i håret sen blev det tillslut jättefin, kommer självklart upp en bild på det, & hur hår färgen blev!
Men nu ska jag ta och kolla på simpson, uppdaterar mer senare,
Underbara laget, LAIF!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0