I'M NOT A BEAUTY QUEEN , I'M JUST BEAUTIFUL ME...


Hejsan!

Har inte bloggat på hela dan eftersom jag vakna vid halv 2 tiden, o så fick jag skynda mig eftersom vi tjejer skulle dra till stan, Vi gick till safari shop, där det finns massa med olika hår produkter, sen var det en tjej som tjuva en peruk HAHAHHA, asså jag dog av skratt, iallafall efter stan gick vi hem till renata o åt tacos o kollade på film, kom preics hem, hann inte kolla klart filmen men det verkade vara jättebra film, det handlar om en kvinna som blir misshandlad osv i iran, alltså en sann berättelse, det är jätte hemskt!! 
Iförr igår sov jag o amanda över hos nivin igen :D, renata var också där med sin syster, vi hade jätterooligt, o så sov ganska sent, vi kollade på "Shoo bre" filmen var helt okej, Han på filmen som heter elias var skiiit snygg, o så hitta vi honom i facebook,, o vi skrev till honom o sånnt, HAHHAAHAH skit mobbade e vi, han är faktiskt inte så känd då, men han är jättesnygg!!

Iallafall, nu så sitter man hemma och kollar på tv..GISSA VAAD? jag har fått jätte många läsare, hihhihihi, haha, inte så intresant, HAHAHA, aja ska ta och sova nu, är jättetrött, vill dessutom inte vakna så sent så ah, hahaha.
Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0